قیمت استرابورد


قیمت استرابورد
قیمت استرابورد


09124447109 

تلفن رزرو: ۴۲۱۰۴ – ۰۲۱


استرابورد های تبلیغاتی نسل جدید تابلو پرتابل های تبلیغاتی هستند. پرتابل های تبلیغاتی برای اولین بار توسط شهرداری ها در سطح شهر نصب و مورد استفاده قرار گرفت.
شهرداری از این بنرها برای انتقال پیام های فرهنگی ، مذهبی ، آئین شهروندی ، گوشزدهایی برای رعایت قوانین و مقررات و غیره استفاده می کرد . اما به مرور پرتابل های تبلیغاتی مورد توجه کسب و کار ها برای تبلیغ قرار گرفت و شهرداری اقدام به اجاره دادن این پرتابل ها نمود.
استرابورد یک نوع پورتابل ایستاده با سازه بادبانی است. در استرابورد تبلیغاتی معایب پرتابل های تبلیغاتی برطرف شده است. به دلیل تغییراتی که در سازه استرابوردها صورت گرفته است، باعث شده که در مقابل وزش باد حالت خود را از دست ندهد و آسیب نبیند. همچنین چین و چروک روی بنر وجود نداشته باشد و بسیار شکیل بایستد.

قیمت استرابورد

 

ابعاد استرابورد ها ، ابعاد ثابتی می باشد . ابعاد ثابت این سازه تبلیغاتی کار را برای طراحان بنر های تبلیغاتی راحت تر و قابل برنامه ریزی کرده است . علاوه بر این ابعاد ثابت استرابورد ها، به محیط شهری نیز نظم می بخشد.
ابعاد سازه استرابورد 3 *4 متر می باشد. با در نظر گرفتن ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر 2.80 *3.80 متر می باشد. فاصله بنر از زمین حدود 6 متر است.

برای آشنایی با نصب استرابورد ها ابتدا می بایست سازه استرابورد را مورد بررسی قرار دهیم.
سازه استرابورد از بخش های زیر تشکیل شده است:

استرابورد دارای دو فک در بالا و پایین می باشد. فک پایین دارای سیستم بال اسکرو است. فک پایین 15 سانتی متر در راستای عمودی قابلیت جابه جایی دارد. این امکان برای این قرار داده شده است که چین و چروک های احتمالی بنر را با جابه جایی فک پایین رفع نمود.
چهار بازو گوشواره ای در کناره های استرابورد تعیبه شده است. که می توان بنر مندرج روی آن را به وسیله آن ها تنظیم کرد و چین و چروک های احتمالی را رفع نمود.
به طور کلی سازه استرابورد ها یه گونه ای طراحی شده است که بر خلاف پرتابل های تبلیغاتی هم محور های عمودی و هم محور های افقی آن ها قابل جابه جایی است. به دلیل قوانین شهری ارتفاع و عرض استرابورد ها ثابت و همان طور که گفتیم در ابعاد 3*4 متر فیکس می شود.
پراژکتورهایی که بالای سازه نصب می شوند می توانند در طول شب نور مناسب برای دیده شدن بنر را تامین کنند.

قیمت اجاره استرابورد ها مانند سایر کالاها روز به روز در حال تغییر است و نمی توان نرخ ثابتی برای قیمت استرابورد تعیین کرد. اما آن چه می توان گفت متغیر هایی است که به وسیله آن قیمت استرابورد ها تعیین می شود. یکی از مبالغی که باید پرداخت کنید برای طراحی تبلیغات و بنر تبلیغاتی است.
جهت اجاره استرابورد هم می بایست هزینه جدا پرداخت کنید که بسته به اینکه مکان یابی این استرابورد کجاست قیمت اجاره آن متفاوت است.

استرابوردها و بیلبوردها تفاوت ها و شباهت های زیادی با هم دارند. در زیر به تفاوت ها و شباهت های این دوسازه می پردازیم .
هر دو سازه از ابزار های تبلیغات محیطی به حساب می آیند. هر دو جزء تبلیغاتی هستند که در فضای باز شهری مورد استفاده قرار می گیرند.بیلبورد ها هم به صورت شهری مورد استفاده قرار می گیرند و هم بیرون از شهر و درجاده ها استفاده می شوند. بیلبوردها دارای سازه های غول پیکر هستند. سازه استرابورد ها ساده و سبک می باشد.
بیلبوردها عموما برای تبلیغات موسسات ، کسب و کار ها و کمپانی ها ی بزرگ توصیه میشود. برای کسب و کار های محلی استرابورد ها گزینه بهتری هستند.

کسب و کار های محلی می بایست از تبلیغات محلی جهت تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنند شیوه های مختلفی برای تبلیغات محلی توصیه می شود مانند تبلیغ در مجتمع های تجاری و مراکز خرید اطراف محدوده ، تبلیغ در ایستگاه های مترو نزدیک ، استفاده از نمایشگر ها ی شهر ، عرشه پل در محدوده پوشش دهی کسب و کار و غیره .
یکی از روش هایی که به کسب و کار های محلی توصیه می شود، تبلیغات از طریق استرابورد های شهری می باشد. همان طور که در مزایای استفاده از این ابزار تبلیغات محیطی گفته شد ، این سازه به راحتی در مکان های مختلف شهری قابل نصب است.
کسب و کار های محلی می توانند محیط های مناسب خود را شناسایی کنند و در صورت نبود ابزار تبلیغاتی طی یک قرار داد BOT ( ساخت ، بهره برداری و واگذاری ) اقدام به ساخت و بهره برداری رایگان تا مدت معلوم از سازه ساخته شده نمایند.
کسب و کار های محلی به دنبال برند سازی در خارج از محدوده خود نیستند زیرا این کار برای آن ها آورده ای نخواهد داشت. به همین دلیل هزینه کردن برای بیلبوردهای تبلیغاتی به صرفه و عاقلانه نیست. از طرفی آدرس دهی و ارائه راه های ارتباطی که نوعی تبلیغات مستقیم به حساب می آید مهم و ضروری است که همه این موارد از طریق استرابورد ها قابل دستیابی می باشد.

یکی از کمپین های تبلیغاتی ، کمپین های مناسبتی هستند. در مناسبت های خاص ، کسب و کار ها و برند های بزرگ اقدام به فروش محصولات خود با تخفیفات ویژه می کنند . این تخفیفات برای افراد زیادی جذاب است و آن ها را برای خرید ترغیب می کند.
اطلاع رسانی این تخفیفات برای جذب مشتری های جدید بسیار مهم است. از میان ابزار های تبلیغات محیطی استرابورد های گزینه خوبی برای این تبلیغات می باشند .
به دلیل هزینه های کم تر می توان تعداد بیشتری از این نوع ابزار تبلیغاتی را اجاره نمود. به این گونه، پوشش دهی بالاتری دار خواهیم داشت.
میادین اصلی ، شریان های پر تردد و پر ترافیک مکان مناسبی برای تبلیغ کمپین های مناسبتی هستند.
کمپین های مناسبتی معمولا یک بازه زمانی کوتاه را شامل می شوند. اما اجاره انواع ابزار های تبلیغاتی به صورت چند ماهه است. با توجه به این نکته اجاره بیلبورد ها ی تبلیغاتی کار عاقلانه ای نیست و هزینه های زیادی را در پی دارد.

سوالی که معمولا افراد می پرسند این است که چرا برند های معتبر و شناخته شده همچنان هزینه های هنگفتی را برای تبلیغات اختصاص می دهند؟ جواب این است که هیچ جایگاهی ابدی نیست و به مرور با آمدن رقبای جدید جایگاه برندهای قدیمی تر مورد تهدید قرار می گیرد. در این دوره از تاریخ بشر می توان گفت که رقابت بین برندهای مختلف بسیار تنگاتنگ و نفس گیر است.
برای اینکه یک برند جایگاه خود را همچنان تثبیت کند و با آمدن نسل های جدید از میان نرود و خود را به نسل جدید معرفی کند، نیازمند تبلیغات است.
تبلیغات جزء حیاتی هر کسب و کاری به شمار می رود چه کسب و کار هایی که در ابتدای مسیر هستند و چه برند هایی که جایگاه خود را تثبیت کرده اند. برند های معتبر می بایست از تبلیغات خلاقانه بیشتر استفاده کنند.
در این بین استرابورد ها به دلیل اینکه در محیط های شهری نصب می شوند و همچنین بر خلاف بیلبوردها در بسیاری از مکان ها قابل نصب هستند، برای تثبیت برندینگ بسیار مناسب هستند.

یکی از نکاتی که در تبلیغات محیطی باید در نظر بگیریم استفاده از ابزار های مختلف تبلیغاتی است تا پوشش دهی تبلیغاتی داشته باشیم . سال هاست که بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان شیوه رایج تبلیغاتی شناخته شده اند. بسیاری از صاحبان کسب و کار ها زمانی که نام تبلیغات محیطی را می شنوند به یاد بیلبورد های تبلیغاتی می افتند .
بیلبورد های تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما هستند . اما به دلیل اینکه در بیرون از شهرها و در جاده ها قابلیت نصب دارند ، بسیاری از محیط های شهری را پوشش نمی دهند.
برای اینکه تبلیغات خود را در سطح شهر هم به نمایش بگذاریم ، روش های مختلفی وجود دارد. تبلیغات عرشه پل ، تبلیغات نمایشگر های شهری ، لمپوست بنر ها و از همه مهم تر استرابورد ها.
عرشه پل ها همان طور که می دانید تنها خیابان های اصلی را پوشش می دهند. نمایشگر های شهری قیمت بالایی دارند و نمی توان تعداد زیادی از آن ها را اجاره نمود. لمپوست بنر ها هم که به پایه چراغ های شهری متصل می شوند. در این بین استرابورد ها هستند که سازه ای سبک و ساده دارند آن ها را در نقاط مختلف شهر می توان استفاده نمود. البته تلفیقی از ابزار های مختلف تبلیغاتی می تواند ، پوشش بهتری به تبلیغات شما بدهد.


مطلب خوب ، جامع و مفیدی بود ممنون از شما

قیمت اجاره استرابورد چقدره؟

ممنون از توضیحات کاملتون

قیمت استرابورد

در این وب سایت شرکت ها و یا افرادی که دارای هرگونه فضاهای تبلیغاتی (شامل فضاهای محیطی و اینترنتی) می باشند می توانند جهت ارائه فضاهای تبلیغاتی خود به متقاضیان، آنها را به معرض نمایش بگذارند تا هزاران کسب و کار که نیازمند تبلیغات هستند و در جستجوی مناسب ترین روش تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستند، در بانک اطلاعاتی وسیع ادنل بتوانند موثرترین فضا را برای خود انتخاب و آن را رزرو کنند.


هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید و روش های نوین در حوزه تبلیغات محیطی در شهرهای بزرگ هستیم. استرابورد عضو جدید در حوزه رسانه محیطی می باشد که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد.

این سازه که نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است به عبارتی نسل جدیده سازه های بادبانی و پرتابل های ایستاده قدیمی است که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها جهت اکران های فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فهرست مطالب

استرابورد سازه ای است که نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد. به دلیل استقبال زیاد از این سازه در شهر تهران، به تازگی در شهر شیراز نیز اجرا شد و به احتمال بسیار زیاد شاهد ورود آن به سایر شهرهای ایران هم خواهیم بود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم فاز نخست اجرای این تابلوها در سطح شهر تهران با استقبال زیادی اجرا شده و برندهایی نظیر سامسونگ، زر ماکارون، بیمه ما، بانک ملت و … بر روی آن تبلیغات گسترده ای انجام داده اند که این موضوع اساسا به اعتبار این رسانه می افزاید.

قیمت استرابورد

در واقع فروشنده رسانه، اشتباهی که در مورد تبلیغاتی اتوبوسی و یا تبلیغ بر روی تابلوهای پرتابل و با جذب برندها و مشاغل کم اهمیت مرتکب شده بود را تکرار نکرد. مساله اعتبار رسانه در انتخاب یک رسانه بسیار مهم است. به اعتقاد مک لوهان رسانه همان پیام است.

هنوز خیلی از ما از این اصطلاحات استفاده می کنیم، مثلا می گوییم تلویزیون گفت، رادیو گفت روزنامه گفت و … این عارات یعنی خود این رسانه ها برای ما هویت دارند.

اعتبار یک رسانه به عوامل زیادی بستگی دارد اما صحت اطلاعات ارسالی در طول زمان و شکل ظاهری ارسال پیام هم از جمله عوامل اثرگذار در اعتبار یک رسانه است. نتیجتا آنکه در حوزه راه اندازی یک رسانه جدید همواره برندهایی که برای بار نخست بر روی آن می نشینند بسیار مهم هستند چرا که در فازهای بعد سایر برندها راحت تر به خود اجازه می دهند که از آن رسانه تبلیغاتی استفاده کنند.

استفاده از مکان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطب به منظور ارائه و تبلیغ هر نوع محصول بسیار دارای اهمیت است.

همچنین در مکان‌یابی و یا آسیب‌شناسی مکان‌های موجود تبلیغات شهری به غیر از مسائل کالبدی و زیبایی‌شناسانه به مسائلی چون سطح اجتماعی- اقتصادی مخاطبین و عملکرد و کاربری‌ های غالب منطقه شهری و ارتباط آن با سایر نقاط شهر مسئله ای حائز اهمیت است.

نصب این سازه تبلیغاتی بیشتر در مناطق داخلی سطح شهرتآثیر گذار می باشد، که از جمله این مناطق شامل: چهارراه های اصلی، میادین شهر، بزرگراهها، حاشیه خیابان و… می باشد.

ابعاد اسمی این سازه ها ۳ متر × ۴ متر است ولی ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر در سازه های اجرا شده در سطح شهر تهران ۲٫۸۰ × ۳٫۸۰ است. ارتفاع این سازه ها از زمین حدود ۶ متر است.

استرابوردها نیز همانند سایر سازه های تبلیغات محیطی از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که اجزاء آن عبارتند از:

کانون آگهی و تبلیغاتی واژه گستر با همکاری شرکت سیما آرا

لطفا جهت دریافت لیست آپدیت شده با شماره 09121553166 تماس بگیرید؛ نماینده و پیمانکار استرابورد و بیلبوردهای شهرداری

تهران ، خیابان ولیعصر ، روبروی صدا و سیما ، خیابان مهری ، بن بست سوسن یکم ، پلاک 15 ، واحد 9

دفتر مرکزی : 70 100 220

تلفن کارگاه :  69 95 26 44

همراه : 3166 155 0912       مهدی حاجی اسماعیلی

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Post comment

Find us on:

ساخت تیزر

ساخت تیزر انیمیشن

ساخت تیزر رئال انیمیشن

ساخت تیزر موشن گرافی

تبلیغات صدا و سیما

تبلیغات بیلبورد

تقویم رومیزی

تماس با ما | درباره ما | سیاست حفظ حریم خصوصی

هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید و روش های نوین در حوزه تبلیغات محیطی در شهرهای بزرگ هستیم. استرابورد عضو جدید در حوزه رسانه محیطی می باشد که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد.

این سازه که نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است به عبارتی نسل جدیده سازه های بادبانی و پرتابل های ایستاده قدیمی است که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها جهت اکران های فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فهرست مطالب

استرابورد سازه ای است که نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد. به دلیل استقبال زیاد از این سازه در شهر تهران، به تازگی در شهر شیراز نیز اجرا شد و به احتمال بسیار زیاد شاهد ورود آن به سایر شهرهای ایران هم خواهیم بود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم فاز نخست اجرای این تابلوها در سطح شهر تهران با استقبال زیادی اجرا شده و برندهایی نظیر سامسونگ، زر ماکارون، بیمه ما، بانک ملت و … بر روی آن تبلیغات گسترده ای انجام داده اند که این موضوع اساسا به اعتبار این رسانه می افزاید.

قیمت استرابورد

در واقع فروشنده رسانه، اشتباهی که در مورد تبلیغاتی اتوبوسی و یا تبلیغ بر روی تابلوهای پرتابل و با جذب برندها و مشاغل کم اهمیت مرتکب شده بود را تکرار نکرد. مساله اعتبار رسانه در انتخاب یک رسانه بسیار مهم است. به اعتقاد مک لوهان رسانه همان پیام است.

هنوز خیلی از ما از این اصطلاحات استفاده می کنیم، مثلا می گوییم تلویزیون گفت، رادیو گفت روزنامه گفت و … این عارات یعنی خود این رسانه ها برای ما هویت دارند.

اعتبار یک رسانه به عوامل زیادی بستگی دارد اما صحت اطلاعات ارسالی در طول زمان و شکل ظاهری ارسال پیام هم از جمله عوامل اثرگذار در اعتبار یک رسانه است. نتیجتا آنکه در حوزه راه اندازی یک رسانه جدید همواره برندهایی که برای بار نخست بر روی آن می نشینند بسیار مهم هستند چرا که در فازهای بعد سایر برندها راحت تر به خود اجازه می دهند که از آن رسانه تبلیغاتی استفاده کنند.

استفاده از مکان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطب به منظور ارائه و تبلیغ هر نوع محصول بسیار دارای اهمیت است.

همچنین در مکان‌یابی و یا آسیب‌شناسی مکان‌های موجود تبلیغات شهری به غیر از مسائل کالبدی و زیبایی‌شناسانه به مسائلی چون سطح اجتماعی- اقتصادی مخاطبین و عملکرد و کاربری‌ های غالب منطقه شهری و ارتباط آن با سایر نقاط شهر مسئله ای حائز اهمیت است.

نصب این سازه تبلیغاتی بیشتر در مناطق داخلی سطح شهرتآثیر گذار می باشد، که از جمله این مناطق شامل: چهارراه های اصلی، میادین شهر، بزرگراهها، حاشیه خیابان و… می باشد.

ابعاد اسمی این سازه ها ۳ متر × ۴ متر است ولی ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر در سازه های اجرا شده در سطح شهر تهران ۲٫۸۰ × ۳٫۸۰ است. ارتفاع این سازه ها از زمین حدود ۶ متر است.

استرابوردها نیز همانند سایر سازه های تبلیغات محیطی از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که اجزاء آن عبارتند از:

کانون آگهی و تبلیغاتی واژه گستر با همکاری شرکت سیما آرا

لطفا جهت دریافت لیست آپدیت شده با شماره 09121553166 تماس بگیرید؛ نماینده و پیمانکار استرابورد و بیلبوردهای شهرداری

تهران ، خیابان ولیعصر ، روبروی صدا و سیما ، خیابان مهری ، بن بست سوسن یکم ، پلاک 15 ، واحد 9

دفتر مرکزی : 70 100 220

تلفن کارگاه :  69 95 26 44

همراه : 3166 155 0912       مهدی حاجی اسماعیلی

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Post comment

Find us on:

ساخت تیزر

ساخت تیزر انیمیشن

ساخت تیزر رئال انیمیشن

ساخت تیزر موشن گرافی

تبلیغات صدا و سیما

تبلیغات بیلبورد

تقویم رومیزی

تماس با ما | درباره ما | سیاست حفظ حریم خصوصی

هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید و روش های نوین در حوزه تبلیغات محیطی در شهرهای بزرگ هستیم. استرابورد عضو جدید در حوزه رسانه محیطی می باشد که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد.

این سازه که نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است به عبارتی نسل جدیده سازه های بادبانی و پرتابل های ایستاده قدیمی است که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها جهت اکران های فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فهرست مطالب

استرابورد سازه ای است که نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد. به دلیل استقبال زیاد از این سازه در شهر تهران، به تازگی در شهر شیراز نیز اجرا شد و به احتمال بسیار زیاد شاهد ورود آن به سایر شهرهای ایران هم خواهیم بود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم فاز نخست اجرای این تابلوها در سطح شهر تهران با استقبال زیادی اجرا شده و برندهایی نظیر سامسونگ، زر ماکارون، بیمه ما، بانک ملت و … بر روی آن تبلیغات گسترده ای انجام داده اند که این موضوع اساسا به اعتبار این رسانه می افزاید.

قیمت استرابورد

در واقع فروشنده رسانه، اشتباهی که در مورد تبلیغاتی اتوبوسی و یا تبلیغ بر روی تابلوهای پرتابل و با جذب برندها و مشاغل کم اهمیت مرتکب شده بود را تکرار نکرد. مساله اعتبار رسانه در انتخاب یک رسانه بسیار مهم است. به اعتقاد مک لوهان رسانه همان پیام است.

هنوز خیلی از ما از این اصطلاحات استفاده می کنیم، مثلا می گوییم تلویزیون گفت، رادیو گفت روزنامه گفت و … این عارات یعنی خود این رسانه ها برای ما هویت دارند.

اعتبار یک رسانه به عوامل زیادی بستگی دارد اما صحت اطلاعات ارسالی در طول زمان و شکل ظاهری ارسال پیام هم از جمله عوامل اثرگذار در اعتبار یک رسانه است. نتیجتا آنکه در حوزه راه اندازی یک رسانه جدید همواره برندهایی که برای بار نخست بر روی آن می نشینند بسیار مهم هستند چرا که در فازهای بعد سایر برندها راحت تر به خود اجازه می دهند که از آن رسانه تبلیغاتی استفاده کنند.

استفاده از مکان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطب به منظور ارائه و تبلیغ هر نوع محصول بسیار دارای اهمیت است.

همچنین در مکان‌یابی و یا آسیب‌شناسی مکان‌های موجود تبلیغات شهری به غیر از مسائل کالبدی و زیبایی‌شناسانه به مسائلی چون سطح اجتماعی- اقتصادی مخاطبین و عملکرد و کاربری‌ های غالب منطقه شهری و ارتباط آن با سایر نقاط شهر مسئله ای حائز اهمیت است.

نصب این سازه تبلیغاتی بیشتر در مناطق داخلی سطح شهرتآثیر گذار می باشد، که از جمله این مناطق شامل: چهارراه های اصلی، میادین شهر، بزرگراهها، حاشیه خیابان و… می باشد.

ابعاد اسمی این سازه ها ۳ متر × ۴ متر است ولی ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر در سازه های اجرا شده در سطح شهر تهران ۲٫۸۰ × ۳٫۸۰ است. ارتفاع این سازه ها از زمین حدود ۶ متر است.

استرابوردها نیز همانند سایر سازه های تبلیغات محیطی از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که اجزاء آن عبارتند از:

کانون آگهی و تبلیغاتی واژه گستر با همکاری شرکت سیما آرا

لطفا جهت دریافت لیست آپدیت شده با شماره 09121553166 تماس بگیرید؛ نماینده و پیمانکار استرابورد و بیلبوردهای شهرداری

تهران ، خیابان ولیعصر ، روبروی صدا و سیما ، خیابان مهری ، بن بست سوسن یکم ، پلاک 15 ، واحد 9

دفتر مرکزی : 70 100 220

تلفن کارگاه :  69 95 26 44

همراه : 3166 155 0912       مهدی حاجی اسماعیلی

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Post comment

Find us on:

ساخت تیزر

ساخت تیزر انیمیشن

ساخت تیزر رئال انیمیشن

ساخت تیزر موشن گرافی

تبلیغات صدا و سیما

تبلیغات بیلبورد

تقویم رومیزی

تماس با ما | درباره ما | سیاست حفظ حریم خصوصی

هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید و روش های نوین در حوزه تبلیغات محیطی در شهرهای بزرگ هستیم. استرابورد عضو جدید در حوزه رسانه محیطی می باشد که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد.

این سازه که نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است به عبارتی نسل جدیده سازه های بادبانی و پرتابل های ایستاده قدیمی است که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها جهت اکران های فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فهرست مطالب

استرابورد سازه ای است که نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد. به دلیل استقبال زیاد از این سازه در شهر تهران، به تازگی در شهر شیراز نیز اجرا شد و به احتمال بسیار زیاد شاهد ورود آن به سایر شهرهای ایران هم خواهیم بود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم فاز نخست اجرای این تابلوها در سطح شهر تهران با استقبال زیادی اجرا شده و برندهایی نظیر سامسونگ، زر ماکارون، بیمه ما، بانک ملت و … بر روی آن تبلیغات گسترده ای انجام داده اند که این موضوع اساسا به اعتبار این رسانه می افزاید.

قیمت استرابورد

در واقع فروشنده رسانه، اشتباهی که در مورد تبلیغاتی اتوبوسی و یا تبلیغ بر روی تابلوهای پرتابل و با جذب برندها و مشاغل کم اهمیت مرتکب شده بود را تکرار نکرد. مساله اعتبار رسانه در انتخاب یک رسانه بسیار مهم است. به اعتقاد مک لوهان رسانه همان پیام است.

هنوز خیلی از ما از این اصطلاحات استفاده می کنیم، مثلا می گوییم تلویزیون گفت، رادیو گفت روزنامه گفت و … این عارات یعنی خود این رسانه ها برای ما هویت دارند.

اعتبار یک رسانه به عوامل زیادی بستگی دارد اما صحت اطلاعات ارسالی در طول زمان و شکل ظاهری ارسال پیام هم از جمله عوامل اثرگذار در اعتبار یک رسانه است. نتیجتا آنکه در حوزه راه اندازی یک رسانه جدید همواره برندهایی که برای بار نخست بر روی آن می نشینند بسیار مهم هستند چرا که در فازهای بعد سایر برندها راحت تر به خود اجازه می دهند که از آن رسانه تبلیغاتی استفاده کنند.

استفاده از مکان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطب به منظور ارائه و تبلیغ هر نوع محصول بسیار دارای اهمیت است.

همچنین در مکان‌یابی و یا آسیب‌شناسی مکان‌های موجود تبلیغات شهری به غیر از مسائل کالبدی و زیبایی‌شناسانه به مسائلی چون سطح اجتماعی- اقتصادی مخاطبین و عملکرد و کاربری‌ های غالب منطقه شهری و ارتباط آن با سایر نقاط شهر مسئله ای حائز اهمیت است.

نصب این سازه تبلیغاتی بیشتر در مناطق داخلی سطح شهرتآثیر گذار می باشد، که از جمله این مناطق شامل: چهارراه های اصلی، میادین شهر، بزرگراهها، حاشیه خیابان و… می باشد.

ابعاد اسمی این سازه ها ۳ متر × ۴ متر است ولی ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر در سازه های اجرا شده در سطح شهر تهران ۲٫۸۰ × ۳٫۸۰ است. ارتفاع این سازه ها از زمین حدود ۶ متر است.

استرابوردها نیز همانند سایر سازه های تبلیغات محیطی از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که اجزاء آن عبارتند از:

کانون آگهی و تبلیغاتی واژه گستر با همکاری شرکت سیما آرا

لطفا جهت دریافت لیست آپدیت شده با شماره 09121553166 تماس بگیرید؛ نماینده و پیمانکار استرابورد و بیلبوردهای شهرداری

تهران ، خیابان ولیعصر ، روبروی صدا و سیما ، خیابان مهری ، بن بست سوسن یکم ، پلاک 15 ، واحد 9

دفتر مرکزی : 70 100 220

تلفن کارگاه :  69 95 26 44

همراه : 3166 155 0912       مهدی حاجی اسماعیلی

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Post comment

Find us on:

ساخت تیزر

ساخت تیزر انیمیشن

ساخت تیزر رئال انیمیشن

ساخت تیزر موشن گرافی

تبلیغات صدا و سیما

تبلیغات بیلبورد

تقویم رومیزی

تماس با ما | درباره ما | سیاست حفظ حریم خصوصی

Strawboard یا بهتر است بگوییم Strategicboard به عبارتی یکی از انواع سازه های استراتژیکی در صنعت تبلیغات می باشد .

اعتباریک رسانه به عوامل زیادی بستگی داردازجمله صحت اطلاعات ارسالی درطول زمان وشکل ظاهری ارسال پیام

ابعاداسمی این سازه3متر×4متراست ولی ابعادواقعی چاپ ونصب بنردرسازه های اجراشده درسطح شهرتهران2.80×3.80 است

گاهی اوقات بسیاری از صاحبین برندها، تصمیم می‌گیرند برای توسعه کسب و کار خود از تبلیغات بهره بگیرند.اما این تبلیغات از طریق کدام رسانه اثربخش ‌تر خواهد بود. رسانه‌های مختلف به دلیل تاثیرات متفاوتی که بر مخاطب می‌گذارند، واکنش های متفاوتی به دنبال خواهند داشت.انجام تبلیغات شیوه های متعددی دارد اما در یک نگاه کلی می‌توان گفت که تبلیغات همیشه از بستر رسانه‌ها به مخاطبین خود انتقال می‌یابند. یکی از شیوه های رایج در تبلیغات استفاده از فضا‌های محیطی است. بیلبوردها، استندها، تبلیغات در فضای مترو، اتوبوس‌ها، واسترابورد از انواع تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی به دلیل اشکال متنوع خود می‌تواند برای کسب‌ و کارها با بودجه های مختلف مفید باشد. هر کسب‌ و کاری متناسب با بودجه خود و استراتژی های تبلیغاتی خود می‌تواند از این روش ها استفاده کند.تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصول‌شان است. تغییرات رفتاری مردم در جامعه سبب افزایش درخواست برای تبلیغات محیطی در انواع گوناگون آن شده است. در واقع تبلیغات محیطی پیام خود را به صورت ساده اما پرقدرت به مصرف‌کنندگانی که در حال جابه‌جایی و مسافرت هستند، می‌رساند.

قابلیت تکرار یکی از مزایای اصلی رسانه استرابورد در یک کمپین تبلیغاتی می باشد. تعدد این رسانه در اتوبانها و خیابانهای سطح شهر، باعث جلب توجه بیشتر و یادآوری مکرر پیام دراذهان مخاطبین می شود.

قیمت استرابورد

منظورازپوشش،این است که چه تعداداز مخاطبین بصورت بالقوه امکان دیدن یک رسانه را دارند.بدلیل قرارگیری دراکثرمناطق شهری درتهران،اعم ازمناطق مسکونی،تجاری،اداری،تفریحی وغیره،رسانه استرابورد قادربه پوشش طیف های مختلف جمعیتی با وسعت جغرافیائی قابل قبول خواهد بود.

بدلیل پوشش بالای این رسانه هزینه دسترسی به ازای هر هزارنفر در رسانه استرابورد بسیارپائین است. انتخاب هدفمند(      Targeted Planning (  در برنامه ریزی رسانه یکی ازفاکتورهای اساسی درسنجش میزان اثربخشی کل کمپین، میزان پوشش موثریا Effective Reach می باشد که عبارت است ازمیزان پوشش گروه مخاطب مورد نظر نسبت به کل جمعیتی که بطورکلی درمعرض پیام قرارم یگیرند. یکی ازویژگی های استرابورد امکان انتخاب نقاط متنوع براساس نوع مخاطب آن می باشد. بدلیل قرارگیری در نقاط مختلف شهر، استرابورد امکان هدف گذاری طی فهای مختلف مخاطبین را در اختیار می گذارد.

استرابورد رسانه ای پویا، خوش قیمت و مؤثر

ارائه خدمات طراحی هویت بصری – سازمانی ، طراحی نشانـه ، طراحی اوراق اداری ، طراحی… قیمت مناسب
همچنین طراحی موشن گرافیک طراحی انواع تبلیغات محیطی ( بیلبورد – استرابورد – بنر – فلکس – تابلو ) پذیرفته می شود.

info@Acs-shiraz.ir

insta: acs.ads


اجاره بیلبورد در کرج – تبریز – مازندران – تهران ، گروه بازرگانی مینوسا

مجری انحصاری… استرابورد، عرشه پل، لمپوست، تلویزیون شهری) در سطح شهرهای تهران – کرج – تبریز و استان مازندران

تخفیف… قیمت تعرفه برای قراردادهای جدید و برای تمدید قرارداد به همراه سکه طلا به عنوان یادبود…


لمپوست بنر بروزترین و متداولترین سازه تبلیغات محیطی در اغلب کشورها است.همانطور که… قیمت مناسب لمپوست بنر را از ما بخواهید. .
سایر تولیدات ما :
پریزما سه وجهی
پرتابل با… استرابورد ریلی
ساخت و اجرای انواع بیلبوردهای غول پیکر
تیربرد
لمپوست بنر
سایبان پارکی
میله…

قیمت استرابورد


*** تولید و فروش استرابورد با شرایط ویژه ***

*** فروش استثناعی استرابورد *** استرابورد ____ جدیدترین سازه های تبلیغاتی استورابرد است که با نگاهی نو به این عرصه طراحی شده. استرابورد دارای یک استراکچر ثابت است. استرابورد قابلیت اکران بنر در سایز 300 در 400 را دارد. استرابورد میل : tablighat_mohiti@yahoo.com


پرتابل با فک متحرک یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که به جرأت می توان گفت تمامی… قیمت می باشد .شرکت یادمان اندیشه تبلیغ با دامنه فعالیت در سایر نقاط کشور امروزه جزء بهترین… قیمت مناسب پرتابل با فک متحرک را از ما بخواهید

علاوه بر پرتابل با فک متحرک سایر تولیدات… استرابورد حاصل نمایید
نشانی ماwww.yatco.ir


امروزه استرابورد به عنوان یکی از سازه های کاربردی و جدید در عرصه تبلیغات محیطی شناخته می شود استرابرد… استرابورد قابلیت نصب بنر در سایز 300*400را داراست و میتواند باتوجه به سیستم فک های کمک فنر… قیمت پایین و همراه با بهترین کیفیت خواهد بود.

نصب ساخت فروش کادر طلایی شهر


امروزه استرابورد به عنوان یکی از سازه های کاربردی و جدید در عرصه تبلیغات محیطی شناخته می شود استرابرد… استرابورد نصب آسان و سریع سازه در هر نقطه ای میباشد که با یک فونداسیون کوچک قابل اجرا است.
تابلو استرابورد قابلیت نصب بنر در سایز 300*400را داراست و میتواند باتوجه به سیستم فک های کمک فنر… سفارش حتما با شماره ما تماس بگیرید


آذین هنر
آذین هنر باسابقه ده ساله فعالیت در امور فرهنگی و هنری باهدف نوآوری در… قیمت مناسب تا کنون اجراء پروژه های فراوانی را بر عهده داشته و با برگزاری نمایشگاهها وهمایشهای… استرابورد، طراحی پل عابر،طراحی بیلبورد، تبلیغات اتوبوس، چاپ سربرگ، چاپ تخته شاسی و فوم برد…


ابتکاری نو با بهره گیری از خلاقیت و نواندیشی در تبلیغات محیطی دارای دو مدل ثابت و… استرابورد می باشد .سازه نوع ریلی وینچی ،این تولید بهترین نوع سازه موجود در حال حاضر می باشد… استرابورد را بدون واسطه با قیمت مناسب در کمترین زمان جهت پیشبرد اهداف شما مهیا داریم .
سازه جدید استرابورد آدرس www.yatco.ir مراجعه نمایید


استرابورد یک نوع استند تبلیغاتی ایستاده است که سایز آن به طور معمول بسیار کوچک تر از بیلبوردهای تبلیغاتی است. تبلیغات در هر کشوری بنا به وضعیت متعارف و مقررات به شیوه های متعددی قابل اجراست و شامل هر نوع ابزاری که بتواند مشتریان را به سمت شرکت تبلیغ کننده بکشاند می شود.

استرابورد یکی از مناسب ترین روش های تبلیغات محیطی است که با توجه به گستردگی سطح فروش و خدمات شرکت های مختلف در بازار های داخلی و یا خارجی می تواند تاثیرگذاری مناسب برای آگاهی مشتریان از خدمات و محصولات این شرکت ها به آنها ارائه دهد.

استرابورد سازه ای است که نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد.

استرابورد‌ها نسل جدیدی از سازه های بادبانی و قابل حمل ایستاده هستند. سازه های قدیمی تر و نسل قبلی استرابوردها که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها در مکان های عمومی فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

این طور می توان گفت که استرابورد ها سازه‌های تبلیغاتی هستند که نقایص و ایرادات تبلیغات نسل های قبل از خود را در این سایز و اندازه تبلیغاتی به خوبی برطرف کردند. استرابورد ها مقاومت و پایداری خوبی در مقابل باد دارند و هزینه تعمیر و نگهداری پایین‌تری را برای آژانس‌های تبلیغاتی در بردارند. به دلیل پایین بودن هزینه نصب و تعمیر و نگهداری و همینطور سرعت در تعویض و نصب تبلیغات بر روی این سازه های استرابورد هزینه تبلیغات آنها نیز به نسبت ارزان تر است.

قیمت استرابورد

استرابورد دارای یک استراکچر ثابت است. استرابورد قابلیت اکران بنر در سایز 300 در 400 را دارد.

تابلوهای بسیار بزرگ و جذابی که روی پایه‌های بلند در خیابان‌ها و بزرگراه نصب می‌شوند و از فاصله‌ دور نیز قابل مشاهده هستند. بیلبوردها با این هدف استفاده خواهند شد که به سرعت توجه مخاطبان را جلب و پیام تبلیغاتی  را به مخاطبان درحال حرکت می‌رسانند.

استفاده از مکان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطب به منظور ارائه و تبلیغ هر نوع محصول بسیار دارای اهمیت است و در مکان‌یابی و یا آسیب‌شناسی مکان‌های موجود تبلیغات شهری به غیر از مسائل کالبدی و زیبایی‌شناسانه به مسائلی چون سطح اجتماعی – اقتصادی مخاطبین و عملکرد و کاربری‌ های غالب منطقه شهری و ارتباط آن با سایر نقاط شهر مسئله ای حائز اهمیت است و نصب این سازه تبلیغاتی بیشتر در مناطق داخلی سطح شهرتآثیر گذار می باشد، که از جمله این مناطق شامل:

طراحی استرابورد الهام گرفته شده از سازه پایه بنر با فک متحرک (پرتابل) می باشد و با توجه به سیستم مکانیکی کنترل تنش باد در فک پایین و کناره های این سازه از پاره شدن بنر در تنشهای ناشی از باد جلوگیری می نماید.

Strawboard یا بهتر است بگوییم Strategicboard به عبارتی یکی از انواع سازه های استراتژیکی در صنعت تبلیغات می باشد .

این مزیت ضمن افزایش دوام بنر اکران شده موجب صاف و بدون چروک شدن بنر نصب شده بر روی استرا برد می شود که در زیبای و چشم انداز بصری بنر اکران شده تاثیر بسزایی دارد. فک پایین این سازه متحرک و با امکان تنظیم ارتفاء جهت نصب بنر می باشد. لازم به ذکر است جهت تامین نور استرابرد ها می توان از سولار نیز استفاده کرد.

این سازه ها دارای مکانیزم خاصی برای نمایش بنرهای تبلیغاتی میباشد و علاوه بر کشش بنر از جهت بالا به پایین، طرفین بنرهای منصوب را کشیده و باعث اکران هرچه با کیفیت تر بنرهای تبلیغاتی میشود. از مزایای استرابورد نصب آسان و سریع سازه در هر نقطه ای میباشد که با یک فونداسیون کوچک قابل اجرا است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه اقتصادی آراد میباشد

83 79 113 0902

10 88 60 77 021

43 25 65 77 021

83 79 113 0902

10 88 60 77 021

قیمت استرابورد

43 25 65 77 021

استرابورد ، یک استند ایستاده پرتابل تبلیغاتی است که برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ در تهران به صورت آزمایشی، استفاده شد و امروزه به دلیل مزیت های فراوان استرابورد، به یکی از سازه های تبلیغاتی مهم در خیابان ها تبدیل شد. اگر بخواهیم تعریف دیگری از این سازه داشته باشیم باید گفت: استرابورد ها همان بیلبورد های تبلیغاتی هستند که در اندازه های کوچک تر و مستطیل شکل عمودی طراحی میشوند. علاوه بر این جایگزین بسیار مناسبی برای سازه های قدیمی فرسوده هستند. در ادامه به بررسی کامل این محصول خواهیم پرداخت

این سازه در هر ابعادی قابل ساخت است اما طبق استاندارد های سازمان زیباسازی شهرها این سازه در ابعاد ۴ در ۳ متر تولید میشود که البته با درنظر گرفتن ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر این اندازه به ۲.۸۰ در ۳.۸۰ متر میرسد. استرابود با ارتفاع حدوده ۶ متر از سطح زمین نصب میشود به همین دلیل دید بسیار عالی برای رانندگان خودرو و افراد رهگذر دارد. به طور کلی استرابود از یک ستون اصلی دو محور افقی فرعی متحرک در قسمت بالا و پایین ساخته شده است که بنر بر روی انها نصب و توسط چهار بازوی گوشواره ای در کناره های سازه ، مهار میشود علاوه برآن، این چهاربازو وظیفه صاف کردن بنر و جلوگیری از چروک دیده شدن آن را نیز دارند.

اولین و مهم ترین مزیت این سازه سریع النصب بودن آن است. تکنسین کار میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر سازه ها، بنر را بر روی استرابورد نصب و یا تعویض نماید.دومین برتری این سازه پرتابل ویا قابل حمل بودن آن است که به شما اجازه میدهد، استرابورد را به هر مکان دلخواهی جا به جا کنید.مزیت سوم هزینه تبلیغات بر روی استرابورد است که نسبت به سازه های دیگر تبلیغات شهری قیمت مقرون به صرفه ای دارد.مزیت چهارم را در قسمت قبلی همانطور که گفتیم زاویه دید پایین تر این سازه است که باعث میشود دید خوبی داشته باشد و کارایی آن را بالاتر میبرد.استرابورد به دلیل کوچک بودن و داشتن وزن پایین، کم خطر می باشداین سازه اگر به درستی نصب شود، نه تنها زیبایی شهری را مخدوش نمیکند بلکه باعث زیبایی آن نیز میشود.

مطالب مرتبط

نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت نیک نور

موذنی 1400/03/27 23:32

هزینه خرید هر استرابورد

ادمین سایت 1400/03/29 10:33

سلام جناب موذنی، قیمت هر استرابورد به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اصلی ترین آن ابعاد استرابورد و ماده اولیه مورد استفاده در ساخت آن می باشد.

گودرطی 1400/03/20 08:25

لطفا به شماره ی،زیر قیمت استرابورد ۲ رو و یکرو را واتساپ نمایید. برای اصفهان… میخوام نصب کنم…۲ تا دو رو و ۳ تا یکرو

ادمین سایت 1400/03/22 13:06

سلام جناب گودرطی، بله حتما، همکاران من امروز باهاتون تماس گرفته و راهنماییتون میکنند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

شبکه های اجتماعی

آدرس

تهران – خیابان دکتر شریعتی – بالاتر از طالقانی – خیابان کارگر – پلاک 25 – واحد 6
کد پستی: ۱۵۶۳۷۵۷۳۱۶

شماره های تماس

10 88 60 77 021
43 25 65 77 021
23 98 68 77 021
80 13 67 77 021
81 13 67 77 021
82 13 67 77 021

ایمیل

info[at]niknoor.com

ارسال پیام از طریق

در این مبحث قبل از اینکه بخواهیم در مورد استرابورد بحث نماییم ابتدا مختصرا به نحوه تبلیغات محیطی می پردازیم .قبل از شروع بحث چند سوال مطرح می کنیم ا…

Copyright © 2021 All Rights Reserved by imen noortab

نی نی سایت

قیمت استرابورد
قیمت استرابورد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با تبلیغات در سایت ما و اینترنت بیشتر دیده شوید.