ارتباطات هوشمند

ارتباطات هوشمند
ارتباطات هوشمند

ما در ارتباطات هوشمند همواره سعی بر ایجاد ساختار های پویا و نوین در حوزه های نوین داریم. در حال حاضر در حوزه های فین تک، نرم افزار، خدمات امنیتی و راهکار های سازمانی فعالیت می کنیم

بهره‌گیری از محیط مخصوص برای نگهداری سرورها، از نظر رطوبت، دما و ایمنی به کاهش هزینه‌ها و مصرف انرژی و افزایش سطح دسترسی و کاربری کمک کرده است.

تحویل فضا در کمترین زمان ممکن، پشتیبانی شبانه‌روزی، تأمین امنیت محیطی از طریق دوربین مدار بسته و سیستم احراز هویت ازجمله خدماتی است که مجموعه هوشمند تبیان را به سرآمدهای این عرصه تبدیل کرده است.

ارائه خدماتی چون دیتاسنتر اختصاصی (Cage)، میزبانی پست الکترونیکی، رایانش ابری (Cloud)، امنیت اطلاعات (Firewall) و خدمات آنالیز ترافیک به وسیله IDP و IDC نیز توانسته قدرت Datacenter مجموعه هوشمند تبیان، در مقایسه با سایر رقبا بیفزاید. ارتباطات هوشمند

پیش‌بینی و ارائه راهکار توسط کارشناسان مرکز برای مقابله با هرگونه تهاجم و مشکل احتمالی، پیکربندی تجهیزات مرتبط با حوزه امنیت و مستحکم‌سازی در حوزه‌های مرتبط با امنیت در سطح سیستم عامل و سرویس ها ازجمله خدمات کیفی است که هوشمند تبیان را به مجموعه‌ای پیشرو بدل کرده است.

ارائه سرویس به‌صورت VPN Site-to-Site، خدمات دیواره آتش عمومی و اختصاصی موسوم به Firewall مهم‌ترین خدماتی است که مرکز داده هوشمند تبیان در راستای افزایش قدرت خدمات امنیتی خود ارائه می‌کند.

این خدمات شامل ارائه خدمات تقویت سیستم عامل، تقویت سرویس، ارائه Antivirus وIDP ، راه‌اندازی و مدیریت دیواره آتش، مبتنی بر میزبان می‌شود.

تسهیل امور بانکی و مالی، امکان بهره مندی از امکانات و خدمات متنوع، حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی برای انجام امور و کاهش هزینه معاملات اصلی ترین کارکردهای این حوزه محسوب می‌شوند.

ارائه خدمات پرداخت الکترونیک از جمله پرداخت‌یاری و پرداخت‌بانی در همکاری با «شاپرک» مهم‌ترین فعالیت مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان در عرصه فین‌تک است.

«پولت» و «تبیان من» سرویس‌های کیف پول الکترونیک مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان هستند که مخاطبان سازمانی و غیرسازمانی ما می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان به عنوان حامی اصلی شرکت تأمین ارتباطات تبیان (TCP) قدم در عرصه تلکام گذاشته است و طی شش ماه توانسته، مجری اصلی توسعه زیرساخت تلفن همراه در هفت استان کشور باشد.

حفظ و توسعه زیرساخت تلفن همراه در کشور و آموزش و بومی‌سازی فرآیند راه‌اندازی و نگهداری سرویس‌های مخابراتی سیار برای خدمت به زندگی مردم و تسهیل ارتباطات در سطح کشور، مخصوصا در دوران شیوع کرونا، مهم‌ترین اهداف ارتباطات هوشمند تبیان برای ورود به این عرصه است.

همکاری با «همراه اول» برای اجرای طرح توســعه زیرساخت سایت‌های فاز ٨ کشـــوری در هفت استان، اجرای پروژه سایت‌یابی مخابراتی «مبین نت»، توسعه سایت‌های مخابراتی در مناطق روستایی برای ارائه سرویس USO و راه‌اندازی ۸۰ سایت مخابراتی، برای غلبه بر موانع ارتباطی در ایام شیوع کرونا مهم‌ترین دستاوردهای مجموعه ماست.

تیم ماهنامه پیوست در شماره آذر خود گزارشی جامع از حوزه های فعالیت شرکت هوشمند تبیان، چرایی شکل گیری و برنامه های پیش رو این شرکت منتشر کرده است. ساختار این گزارش برپایه گفتگو با مدیران واحدهای مختلف هوشمند تبیان شکل گرفته است.

این گزارش همچنین در وبسایت پیوست در لینک https://peiv

مهرماه سال ۱۳۹۹ شرکت توسعه ارتباط هوشمند تبیان در راستای تولید سامانه احراز هویت متمرکز «آیدال» که توسط تیم توسعه و فناوری این مجموعه طراحی و اجراشده، با کسب تأییدیه از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در زمی

مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان، بهمن ماه سال جاری پیوستن این مجموعه به گروه شرکت‌های دانش‌بنیان را جشن گرفت.

مهرماه سال ۱۳۹۹ شرکت توسعه ارتباط هوشمند تبیان در راستای تولید سامانه احراز هویت متمرکز «آیدال» که توسط تیم توسعه و فناوری این مجموعه طراحی و اجراشده، با کسب تأییدیه از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در زمی

به‌گزارش روابط‌عمومی ارتباطات هوشمند تبیان؛ یکی از کارشناسان واحد مرکزداده با تشریح خدمات کنونی این مجموعه، ارائه خدمات مبتنی بر میکروسرویس، عملیات Provisioning و Automation در تمامی سطوح مرکز داده و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشگام در زمینه زیرساخت Cloud را چشم انداز این مجموعه

به گزارش روابط عمومی ارتباطات هوشمند تبیان؛ مدیر واحد فروش این مجموعه ضمن تأکید بر حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید طی یک سال اخیر، تكميل ظرفيتDatacenter و کسب درآمد هفت برابری طی شش ماه را مهمترین دستاوردهای این مجموعه میداند.

به گزارش روابط عمومی ارتباطات هوشمند تبیان به نقل از transmetrics Blogs ، صنعت پست و امانات پستی قدم در راه دیجیتال شدن گذاشته اند و صاحبان این صنعت از فناوریهایی چون هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا و ربات برای تحول استفاده می کنند.

به گزارش روابط‌عمومی ارتباطات هوشمند تبیان به نقل از فوربز؛ از هر ۱۰ استارتاپ، ۹ مجموعه شکست می‌خورند؛ در نتیجه آنها برای برون رفت از چنین شرایطی باید محصول مناسب بازار را ارائه کنند، هیچ‌چیز را نادیده نمی‌گیرند، سریع رشد کنند و توان بهبود داشته باشند.

به گزارش ارتباطات هوشمند تبیان به نقل از وبسایت Budde؛  بررسی‌ها نشان می‌دهد ، استقرار شبکه های ۴G طی سالهای اخیر افزایش یافته است و پوشش جمعیتی ۴G LTE  حدود ۹۰ درصد رسیده است و دولت بنا دارد تا دو سال آینده شبکه ۵G را نیز راه‌اندازی کند.

تیم ماهنامه پیوست در شماره آذر خود گزارشی جامع از حوزه های فعالیت شرکت هوشمند تبیان، چرایی شکل گیری و برنامه های پیش رو این شرکت منتشر کرده است. ساختار این گزارش برپایه گفتگو با مدیران واحدهای مختلف هوشمند تبیان شکل گرفته است.

این گزارش همچنین در وبسایت پیوست در لینک https://peiv

به گزارش روابط عمومی ارتباطات هوشمند تبیان به نقل از مجازیست؛ مدیرعامل مجموعه «ارتباطات هوشمند تبیان» در گفتوگویی با برنامه «غیرمجاز»، درباره ارائه مدلی در حوزه نظام تسهیم محتوا میگوید: باید برای ترافیک و تسهیم درآمد، مدلی ارائه کنیم که این کار از طریق تشکیل صنف و هم افزایی

به گزارش روابط عمومی هوشمند تبیان به نقل از راه پرداخت؛ مدیرعامل ارتباطات هوشمند تبیان با تأکید بر لزوم تحول در ترکیب اعضای نظام صنفی رایانه‌ای، می‌گوید: به نظرم در این دوره افرادی باید درگیر بشوند که بتوانند اول، به برطرف کردن مسائل داخل صنف بپردازند و این موضوع را به حد مش

مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان، بهمن ماه سال جاری پیوستن این مجموعه به گروه شرکت‌های دانش‌بنیان را جشن گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی ارتباطات هوشمند تبیان؛ «توسعه ارتباطات هوشمند تبیان» با کسب تاییدیه از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان صندوق نوآری و شکوفایی ریاست جمهوری، در زمینه فناوری اطلاعات، ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای به گروه شرکت‌های دانش

به‌گزارش روابط‌عمومی ارتباطات هوشمند تبیان؛ همزمان با شیوع کرونا، این مجموعه ۸۰ سایت مخابراتی همراه اول را برای تسهیل دسترسی به اینترنت و ارتباطات سیار در مناطق روستایی، ایجاد و راه‌اندازی کرده است.

به آسانی و رایگان مشترک خبرنامه ما شوید تا از آخرین محصولات، بروزرسانی ها و تخفیف های ارتباطات هوشمند مطلع شوید. ضمن اینکه ما اسپم نمی فرستیم.

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

تهران، میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت‌دوست، پلاک ۴۷، طبقه اول

 کدپستی: ۱۴۱۶۶۳۵۳۹۱

[email protected]

ارتباطات هوشمند

‌دفتر مرکزی

۸۶۰۵۲۵۷۳ – ۰۲۱ , ۸۶۰۵۲۲۴۹ – ۰۲۱

۸۶۰۵۲۹۵۴ – ۰۲۱ , ۸۶۰۵۲۶۸۷ – ۰۲۱

۸۱۲۰۰۰۰۰
داخلی فروش
۲۰۱
داخلی پشتیبانی
۲۹۰ – ۲۹۱ – ۲۹۳

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

موسس و مدیرعامل هوشمند تبیان

محمدحسین کاشی

موسس و مدیرعامل هوشمند تبیان

کارشناسی ارشد مدیریت فناوری

[email protected]

ارتباطات هوشمند

مدیر اجرایی هوشمند تبیان

هادی اصلان‌زاده

مدیر اجرایی هوشمند تبیان

کارشناسی ارشد مدیریت

[email protected]

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار هوشمند تبیان

مهرداد مهدویان

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار هوشمند تبیان

دکتری مدیریت کسب و کار

[email protected]

مدیر فنی مرکز داده اینترنتی هوشمند تبیان

شهرام عبداله‌یان

مدیر فنی مرکز داده اینترنتی هوشمند تبیان

کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و IT

[email protected]

@tebyansmart.com

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

مجموعه «توسعه ارتباطات هوشمند تبیان» اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه امکانات زیرساختی و سرویسهای هوشمند متولد شد. این مجموعه نوپا توانسته با بهره‌گیری صحیح از دانش روز، با سرعت چشمگیری در حوزه‌های مختلف فناوری، همچون مرکز داده، پرداخت الکترونیک، طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای امنیت اطلاعات و سرویس‌های نگهداری زیرساخت شبکه تلفن همراه قدم گذارد،  پیشرفت کند و خدمات متناسب با نیاز همراهانش را تأمین کند.

مجموعه ما در تلاش است با ارائه مشاوره، طراحی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های ارتباط امن، رایانش ابری، مرکز داده اختصاصی و ارائه راهکارها در حوزه هوشمندسازی و اینترنت اشیا در داخل کشور،  به سازمان‌ها و استارتاپ‌های ایرانی مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین یاری رساند و از این طریق خدمتگزار زندگی مردم باشد.

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

تیم ماهنامه پیوست در شماره آذر خود گزارشی جامع از حوزه های فعالیت شرکت هوشمند تبیان، چرایی شکل گیری و برنامه های پیش رو این شرکت منتشر کرده است. ساختار این گزارش برپایه گفتگو با مدیران واحدهای مختلف هوشمند تبیان شکل گرفته است.

این گزارش همچنین در وبسایت پیوست در لینک https://peivast.com/p/117168 موجود است. در ادامه اما به ارائه این گزارش می‌پردازیم:

مهرماه سال ۱۳۹۹ شرکت توسعه ارتباط هوشمند تبیان در راستای تولید سامانه احراز هویت متمرکز «آیدال» که توسط تیم توسعه و فناوری این مجموعه طراحی و اجراشده، با کسب تأییدیه از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در زمینه فناوری اطلاعات، ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای به گروه شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست.

بسیاری از کاربران برای ورود به سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها در برخی موارد با مشکل فراموشی حساب کاربری یا رمزعبور مواجه می‌شوند که آیدال با هدف ورود یکپارچه به بسترهای مختلف توسعه پیدا کرده و در حال حاضر در مراحل پایانی آزمایشی است که به گفته مدیر برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار مجموعه هوشمند تبیان به زودی در اپ‌استورها برای استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

مهرداد مهدویان با اشاره به جزییات بیشتری از این سامانه گفت: «آیدال سامانه احراز هویتی است که امکان ورود یکپارچه بر بستر وب و موبایل را برای وب‌سایت‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها با رویکرد passwordless فراهم کرده تا کاربران راحت‌تر به سامانه مورد نظر وارد شوند و نیازی به حفظ کردن حساب کاربری و رمز عبور خود نداشته باشند. تیم فناوری توسعه ارتباطات هوشمند تبیان سعی کرده‌اند تا قابلیت ورود یکپارچه در آیدال در قالب پروتکل‌ها و استاندارهای جهانی را فراهم کرده تا سرویس‌گیرندگان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری با هر پلتفرم و زبان برنامه‌نویسی بتوانند به‌سهولت از این سرویس استفاده کنند.»ارتباطات هوشمند

او در ادامه افزود: «در حال حاضر برای همه سامانه‌های داخلی خود در شرکت از آیدال استفاده می‌شود به این معنی که جهت ورود به سایر سامانه‌های شرکت هوشمند تبیان ازجمله سامانه‌های همدم، کدومو و … که توسط تیم فنی داخلی مجموعه توسعه پیدا کرده و یا حتی برای ثبت درخواست در اتوماسیون اداری از سامانه آیدال استفاده می‌شود. ورود یکپارچه یک نیاز مشترک برای سازمان‌های مختلف بوده و مزایای زیادی برای آن‌ها دارد. مدیران می‌توانند با استفاده از خدمات مدیریت یکپارچه ورود، مشکلاتی از قبیل مکالمات پشتیبانی، فراموشی رمز عبور مشتریان، خطرات امنیتی و … را کاهش داده و وقت و منابع خود را ذخیره کنند»

مهدویان در خصوص آغاز پروژه آیدال و اخذ مجوز دانش‌بنیان شرکت توسعه ارتباطات هوشمند تبیان در ادامه تصریح کرد: «تقریباً از ۶ ماه گذشته فعالیت تیم آیدال شروع شد و ایده آن از سمت آقای مهندس کاشی مدیرعامل هوشمند تبیان بوده که در راستای آن آیدال توسط مجموعه از افراد متخصص و حرفه‌ای طراحی شد و با تشکیل این تیم توانستند در مدت‌زمان کوتاهی سامانه مذکور را توسعه دهند. با معرفی این محصول به کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان توانستیم از طریق پیاده‌سازی سامانه آیدال مجوز دانش‌بنیان را اخذ کنیم.»

از ویژگی‌های آیدال عدم نیاز به ثبت‌نام جداگانه، امنیت بالا و همچنین بهره‌گیری از فناوری نوین احراز هویت است که قابلیت‌های جدیدی را پیش روی تولیدکنندگان نرم‌افزار قرار داده است. ازاین‌رو، آیدال با بهره‌گیری از فناوری‌های بیومتریک مانند تشخیص اثر انگشت، چهره و صدا باعث می‌شود کاربر یک ورود سریع و امن را تجربه کند و تجربه کاربری مطلوبی فراهم شود.

او در ادامه با اشاره به مزایای آیدال گفت: «تبیان یکی از باسابقه‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات مرکز داده در کشور است. در پروژه آیدال از زیرساخت بومی و قدرتمند تبیان بهره‌گیری شده که درنتیجه آن پشتیبانی قوی دارد. علاوه بر این در طراحی واسط کاربری سعی شده تا زیبایی، سادگی و راحتی کاربر در نظر گرفته شود تا در نهایت یک تجربه کاربری خوش‌آیندی به همراه داشته باشد. در حال حاضر برطرف شدن مشکل فراموشی نام کاربری و رمز عبور و نهایتا عدم ثبت‌نام جداگانه در سامانه‌های مختلف، دغدغه بسیاری از افراد است که هنگام ورود به هر سامانه‌ای نیاز دارند که حساب کاربری ایجاد و اطلاعات اولیه خودشان را وارد کنند، در صورتی که با آیدال و تنها با یک‌بار احراز هویت دیگر نیازی به طی کردن این مراحل به صورت جداگانه برای هر وب‌سایت و اپلیکیشن نیست.»

مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان، بهمن ماه سال جاری پیوستن این مجموعه به گروه شرکت‌های دانش‌بنیان را جشن گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی ارتباطات هوشمند تبیان؛ «توسعه ارتباطات هوشمند تبیان» با کسب تاییدیه از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان صندوق نوآری و شکوفایی ریاست جمهوری، در زمینه فناوری اطلاعات، ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای به گروه شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست.

به گزارش روابط عمومی ارتباطات هوشمند تبیان به نقل از مجازیست؛ مدیرعامل مجموعه «ارتباطات هوشمند تبیان» در گفتوگویی با برنامه «غیرمجاز»، درباره ارائه مدلی در حوزه نظام تسهیم محتوا میگوید: باید برای ترافیک و تسهیم درآمد، مدلی ارائه کنیم که این کار از طریق تشکیل صنف و هم افزایی میان بخش خصوصی و دولتی ممکن است.   

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوری‌های مالی است.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راه پرداخت – رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارتباطات هوشمند

نامه رئیس فراکسیون راهبردی مجلس در خصوص استفاده از انرژی تجدید پذیر برای استخراج رمز…

ورود اولین صرافی ایرانی به دنیای متاورس / ترکیب دنیای دیجیتال و فرهنگ ایرانی توسط…

قوانین و مقررات رمزارزها / مواضع کشورهای مختلف در مقابل دارایی‌های دیجیتال

رازهای روابط موفق و پایدار هم‌بنیانگذاران

چالش توفان ذهنی مشکلات خودرویی در شرکت تافردا برگزار می‌شود / اهدای جایزه نقدی برای…

اسنپ به بهانه روز ملی حمل‌ونقل آمارهای جدیدی منتشر کرد / ثبت رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار…

وحید فرمانی مدیرعامل تراکنش همراه ایمن با برند تجاری شاپ شد

شرکت توسعه ارتباطات هوشمند تبیان که عضوی از گروه تبیان و زیرمجموعه موسسه تبیان است، از اوایل سال ۱۳۹۸ پا به عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات گذاشته است. ازجمله فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت اپراتوری مرکز داده، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و فراهم‌آوری زیرساخت خدمات اپراتوری تلفن همراه اشاره کرد. با توجه به ظرفیت‌های مجموعه و تیم مدیریتی جوان و پرسنل ۷۰ نفره خود، به‌سرعت تبدیل به یکی از شرکت‌های پیشگام ایرانی در این حوزه شده است.

سال تأسیس: اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیرعامل:

[mks_tabs nav=”horizontal”][mks_tab_item title=”محمدحسین کاشی‌”]

سمت: مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

متولد اردیبهشت ۱۳۶۵

تحصیلات:

شرکت‌های تاسیس کرده:

linkedin.com

[/mks_tab_item][/mks_tabs]

اعضای هیئت‌مدیره:

[mks_tabs nav=”horizontal”][mks_tab_item title=”کمیل خجسته باقرزاده”]

سمت:

متولد ۱۳۶۱

[/mks_tab_item][/mks_tabs]

تعداد کارکنان: ۷۰ نفر

حوزه فعالیت:

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

وب‌سایت: www.tebyansmart.com

تلفن: ۸۶۰۵۲۶۸۷-۰۲۱

دورنگار: ۸۶۰۵۲۳۸۴-۰۲۱

پست الکترونیک: [email protected]

کدپستی: ۱۴۱۶۶۳۵۳۹۱

نشانی: بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت‌دوست، پلاک ۴۷، طبقه اولارتباطات هوشمند

شرکت تبیان در شبکه‌های اجتماعی:

صاحب امتیاز: موسسه شبکه عصر تراکنش

مدیرمسئول: مینا والی

مشاور مدیرمسئول: رضا قربانی

داغ‌ترین مطالب راه پرداخت

شماره کارت؛ لولویی که قبلاً خورده شده است


مدیرعامل دیوار به حبس قطعی محکوم شد

با ۱۰ شرکت برتر و اثرگذار حوزه فین‌تک در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید

جشنواره یلدایی رمزینکس / تا شب یلدا ترید کن، آیفون ۱۳ پرو ببر

راه پرداخت از تحرکات در راهروهای مجلس برای جلوگیری از اخذ اینماد اجباری گزارش می‌دهد / اینماد پای صالح‌آبادی را به مجلس می‌کشاند

مصطفی امیری در گفت‌وگو با راه پرداخت از اقدام زرین‌پال در خصوص حذف اینماد می‌گوید / اعتراضی که هشدار گرفت

سومین شماره نشریه «اینشورتک» منتشر شد / وضعیت نوآوری در فرایند فروش محصول بیمه چگونه است؟

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

خانه

ارتباطات هوشمند

وبلاگ

صنایع

راه‌حل‌ها

رسمیو در سال ۹۷ و با هدف ارتقای دسترسی به داده‌های رسمی کشور تاسیس شد. رسمیو هدف خود را دسترسی آسان همه ایرانیان به داده‌های کسب و کار و تحلیل آن به منظور گسترش رقابت و شفافیت می‌داند. تلاش ما این است که در عصر فناوری اطلاعات با گردآوری و تحلیل داده یاری‌رسان شما مردم عزیز ایران باشیم.

رسمیو بک برند ثبت شده در ایران و محصولی از شرکت پیشگامان رسمی پردازش دانااست. شما می توانید با رعایت مجوز CC-BY 4 آزادانه از محتوای رسمیو استفاده کنید

 خلق فرصت منصفانه در استفاده از
خدمات دیجیتال برای همه شهروندان

 خلق فرصت منصفانه در استفاده از
خدمات دیجیتال برای همه شهروندان

 خلق فرصت منصفانه در استفاده از
خدمات دیجیتال برای همه شهروندان

 خلق فرصت منصفانه در استفاده از
خدمات دیجیتال برای همه شهروندان

 خلق فرصت منصفانه در استفاده از
خدمات دیجیتال برای همه شهروندانارتباطات هوشمند

 خلق فرصت منصفانه در استفاده از
خدمات دیجیتال برای همه شهروندان


بیانیه راهبرد مشارکتDownloads-icon


بیانیه حریم خصوصیDownloads-icon


دانلود لوگوی سازمانDownloads-icon

شرکت دانش بنیان توسعه ارتباطات هوشمند تبیان، فراهم‌کننده زیرساخت و سرویس‌های هوشمند فناوری، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. ارتباطات هوشمند با بکارگیری جدیدترین و برترین فناوری‌های روز دنیا توانسته در زمینه‌های مختلفی چون مرکز داده، پرداخت الکترونیک، طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای امنیت اطلاعات و همچنین فراهم‌آوری سرویس‌های نگهداری زیرساخت شبکه تلفن همراه فعالیت خود را گسترش داده و به صنایع گوناگون در حوزه‌های مختلف خدماتی را ارائه دهد.
ارتباطات هوشمند سعی دارد با ارائه مشاوره، طراحی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های ارتباط امن، رایانش ابری، مرکز داده اختصاصی و راهکارهایی در حوزه هوشمندسازی و اینترنت اشیاء در داخل کشور به توسعه همه شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین کمک کند.

با معتبرترین شرکت‌های کشور آشنا شوید و محل کار آینده خود را هوشمندانه انتخاب
کنید.

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

[email protected]

ارتباطات هوشمند

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

پوررضا، م.، و رستمی، ح.، و عطائیان، ح.، و رفیعی مهر، ب. (1390). سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی: چالش ها و الزامات. توسعه تکنولوژی صنعتی, -(18), 61-72. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200846

پوررضا محمد، رستمی حبیب، عطائیان حمیدرضا، رفیعی مهر بهنام. سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی: چالش ها و الزامات. توسعه تکنولوژی صنعتی. 1390 [cited 2021December19];-(18):61-72. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200846

پوررضا، م.، رستمی، ح.، عطائیان، ح.، رفیعی مهر، ب.، 1390. سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی: چالش ها و الزامات. توسعه تکنولوژی صنعتی, [online] -(18), pp.61-72. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200846.

نشانی: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل بزرگراه شهید همت، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار، نبش کوچه چهارم، پلاک 1
ارتباطات هوشمند

کدپستی: 1461965381

تلفن و دورنگار: 4 الی 44265001

کارگاه های آموزشی

اخبار

JCR

خبرگزاری سیناپرس

پیوندهای مرتبط


Downloads-icon

مجموعه «توسعه ارتباطات هوشمند تبیان» اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه امکانات زیرساختی و سرویسهای هوشمند متولد شد. این مجموعه نوپا توانسته با بهره‌گیری صحیح از دانش روز، با سرعت چشمگیری در حوزه‌های مختلف فناوری، همچون مرکز داده، پرداخت الکترونیک، طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای امنیت اطلاعات و سرویس‌های نگهداری زیرساخت شبکه تلفن همراه قدم گذارد، پیشرفت کند و خدمات متناسب با نیاز همراهانش را تأمین کند.

مجموعه ما در تلاش است با ارائه مشاوره، طراحی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های ارتباط امن، رایانش ابری، مرکز داده اختصاصی و ارائه راهکارها در حوزه هوشمندسازی و اینترنت اشیا در داخل کشور، به سازمان‌ها و استارتاپ‌های ایرانی مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین یاری رساند و از این طریق خدمتگزار زندگی مردم باشد باشد.

آدرس وب سایت:

https://www.tebyansmart.com

آدرس پست الکترونیک:

ارتباطات هوشمند

[email protected]

شماره تماس:

۰۲۱۸۶۰۵۲۶۸۷

مؤسسه تحقیقاتی و آموزشی نور (توان)، در سال 1378 با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها – مراکز علمی و نیز خبرگان صنعت در بخش خصوصی شکل گرفت.مأموریت این…

شتاب‌دهنده پرسیس ژن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شتاب دهنده زیست فناوری پزشکی کشور در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد.…

صندوق پژوهش و فناوری سپهر یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که با نقش آفرینی اقتصادی در راستای حمایت و سرمایه گذاری خطرپذیر بر کسب و کارهای نوآور و فناورانه در…

ویراتک از سال ۱۳۸۹ به پشتوانه نیروهای کارآزموده خود که جمعی از برترین فارغ‌التحصیلان و نخبگان کشور هستند، با نگاه کارآفرینی و ایجاد محصولات با کیفیت در حوزه‌ی فناوری اطلاعات…

آدرس:
تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسینی، پلاک 56

تلفن:
021-66056106

ایمیل:
[email protected]

معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری
پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

راهبر زیست بوم کسب و کار شریف
تابش ( توسعه ارتباطات بازار شریف)نی نی سایت

ارتباطات هوشمند
ارتباطات هوشمند

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×
سایت ادرس مهارتو صرفا معرفی بوده و صحت اطلاعات را تایید یا رد نمیکند. برای اطلاعات و ادرس مهارتو را سرچ کرده و جدیدترین مطالب ما را به صورت رایگان بخوانید.